Na het winnen van de pitch in 2021 trapten Fightclub en Just (CZ zorgverzekeringen) hun samenwerking af met de merkcampagne ‘Just wat jij nodig hebt’. Want bij Just geen moeilijke keuzes of ingewikkelde pakketten, maar gewoon een verzekering voor datgene wat echt belangrijk is, inclusief handige digitale zorgdiensten!
Hiermee de merknaam slim gekoppeld aan de mentaliteit van het merk, waarmee een sterke fundering werd gelegd voor een ronde campagne die reeds meerdere jaren ingezet wordt. Een mooi voorbeeld van hoe een goede positionering aan het begin van het traject ervoor zorgt dat je hier een lange tijd de vruchten van plukt.
Ook de media en middelen inzet werd vanuit de strategische basis door vertaald. Waar je door andere merken doorgaans wordt overladen met ingewikkelde pakketten en keuzes om over te stappen van zorgverzekering, biedt Just jou vooral wat je écht nodig hebt. Daarom was er geen stress bij het overstappen dankzij de Just Pop-Up Store op Utrecht CS. Dé plek waar je als reiziger gewoon lekker kunt opwarmen en opladen in de koude decembermaand. Naast de Pop-Up Store reed er een aantal weken ook een Just tram rond in Rotterdam waarmee de digitale zorgdiensten van Just onder de aandacht werd gebracht. Ook werd de campagne ondersteund met relevante tailormade DOOH-uitingen in Utrecht en Rotterdam, een online videocampagne, radio spots, social activaties op Instagram, TikTok en middels GIF’jes.
Over Fightclub - brand & performance agency
Fightclub is een creatief bureau dat net zo resultaatgericht werkt als een digital agency. En een digital agency dat net zulke slimme ideeën bedenkt als een creatief bureau. Want een sterk merk betekent weinig als het niet converteert, en een digital strategy is snel kansloos zonder een sterk merk. Fightclub is dus full-service en de afgelopen 6 jaren volgens de FONK150 het beste full- service agency van Nederland. Meer info op fightclub.nl.