Customer experience

Meer loyale klanten én efficiëntere dienstverlening

Customer Experience Trends & Winners 2023

Customer experience

Customer experience =
the new differentiatior

Klantbeleving is key om klanten aan je te binden en jouw product of dienst te promoten bij anderen. Zeker in markten waar commoditizering optreedt en onderscheidend vermogen steeds minder op het product zit, is de ROI van klantbeleving hoger dan ooit. Daarom helpen we bedrijven met hun klant contactstrategie, het redesignen van customer journeys en het inrichten van een slimme klantfeedbackloop.

Onze visie

‘Start with CX and work backwards’

We geloven in dit mantra van Steve Jobs. Een scherpe visie op de gewenste klantbeleving geeft enorm veel richting aan hoe je de klantcontactstrategie, klantreizen en onderliggende technologie. Door slimmer te ontwerpen en prioriteren vanuit échte impact, wordt de IT-agenda zo veel mogelijk ontlast.

Humanizing digital

Digitaliseren helpt om relevanter te zijn voor klanten en om kosten te besparen. Maar alleen wanneer je het goed doet. Met onze ‘humanizing digital’ principes helpen we slim te digitalisering, op een manier die bijdraagt aan kostenbesparing én klant-relatie.

Insights = key

Een onderscheidende klantbeleving begint bij het écht begrijpen van de leefwereld van de klant. We helpen daarom meer inzicht uit je data te halen en doen waar nodig aanvullend onderzoek, kwalitatief én kwantitatief.

Slimmere klantfeedbackloop

Haalt jouw organisatie het maximale uit klantfeedback? We helpen bedrijven klant feedback actionable te maken en zo met minder metingen meer inzicht maar ook vooral meer actie te realiseren. Door het slim inrichten van een strategische feedbackloop, meet je de juiste metrics, en creëren we een organisatie waarin inzichten adequaat worden gedeeld en opgevolgd.

Onze CX diensten

Hiermee kunnen we je helpen

We werken voor grote bedrijven en multinationals, in Nederland en Europa. Zowel B2B als B2C.

Customer journey

Redesigning the journey, voor blijere klanten enefficiëntere dienstverlening.

Digitaliseren klantcontact

Visie op klantbeleving en strategischplan voor het slim digitaliseren van klantcontact.

Klantfeedback

Een strategische feedbackloop voor meerinzicht én meer impact, met minder metingen.

Cases

Cases waar we trots op zijn

Flowresulting werkt voor grote bedrijven en multinationals in verschillende markten in Nederland en in Europa. We zijn voornamelijk actief in de automotive en financiële sector.

Plaats hier je nieuwe header

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

''Consequatur numquam quis quos et at modi et distinctio magni. Aliquid aut maiores modi velit aspernatur eos. Ut illo esse sunt reprehenderit ea est sapiente quam in. Sequi magnam harum est. Est quisquam quisquam qui perspiciatis eveniet nihil omnis et voluptatem. Odit qui omnis''

Culpa Molestiae Dolorem

Error et rerum est.

''Doloribus sit molestiae labore et voluptas ullam excepturi quibusdam. Accusantium incidunt ut. Pariatur omnis beatae quam aut. Perspiciatis et nemo deleniti. Expedita neque delectus ipsum ratione. Alias qui delectus. Tenetur est nemo exercitationem mi''

Quia

Nemo omnis itaque exceptur

''Non nihil facilis corrupti eligendi. Voluptas tempore ipsa molestiae recusandae. Et aliquam ipsum magni et''

Magni

Quisquam sit vel inventore voluptatem co