Customer experience
Meer loyale klanten én efficiëntere dienstverlening
Customer Experience Trends & Winners 2023
Customer experience =
the new differentiatior
Klantbeleving is key om klanten aan je te binden en jouw product of dienst te promoten bij anderen. Zeker in markten waar commoditizering optreedt en onderscheidend vermogen steeds minder op het product zit, is de ROI van klantbeleving hoger dan ooit. Daarom helpen we bedrijven met hun klant contactstrategie, het redesignen van customer journeys en het inrichten van een slimme klantfeedbackloop.
Onze visie
‘Start with CX and work backwards’
We geloven in dit mantra van Steve Jobs. Een scherpe visie op de gewenste klantbeleving geeft enorm veel richting aan hoe je de klantcontactstrategie, klantreizen en onderliggende technologie. Door slimmer te ontwerpen en prioriteren vanuit échte impact, wordt de IT-agenda zo veel mogelijk ontlast.
Humanizing digital
Digitaliseren helpt om relevanter te zijn voor klanten en om kosten te besparen. Maar alleen wanneer je het goed doet. Met onze ‘humanizing digital’ principes helpen we slim te digitalisering, op een manier die bijdraagt aan kostenbesparing én klant-relatie.
Insights = key
Een onderscheidende klantbeleving begint bij het écht begrijpen van de leefwereld van de klant. We helpen daarom meer inzicht uit je data te halen en doen waar nodig aanvullend onderzoek, kwalitatief én kwantitatief.
Slimmere klantfeedbackloop
Haalt jouw organisatie het maximale uit klantfeedback? We helpen bedrijven klant feedback actionable te maken en zo met minder metingen meer inzicht maar ook vooral meer actie te realiseren. Door het slim inrichten van een strategische feedbackloop, meet je de juiste metrics, en creëren we een organisatie waarin inzichten adequaat worden gedeeld en opgevolgd.
Hiermee kunnen we je helpen
We werken voor grote bedrijven en multinationals, in Nederland en Europa. Zowel B2B als B2C.
Customer journey
Redesigning the journey, voor blijere klanten enefficiëntere dienstverlening.
Digitaliseren klantcontact
Visie op klantbeleving en strategischplan voor het slim digitaliseren van klantcontact.
Klantfeedback
Een strategische feedbackloop voor meerinzicht én meer impact, met minder metingen.
Cases waar we trots op zijn
Flowresulting werkt voor grote bedrijven en multinationals in verschillende markten in Nederland en in Europa. We zijn voornamelijk actief in de automotive en financiële sector.
Ontdek meer, of ga direct aan de slag!
Lees meer over onze visie, kom versneld tot ideeën in een challenge workshop of neem contact op om eens vrijblijvend te sparren over jouw vraagstuk…
Humanizing digital
High tech high touch
Hoe krijg je klanten naar online?
Sparren over customer experience
Plaats hier je nieuwe header
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Culpa Molestiae Dolorem
Error et rerum est.
Quia
Nemo omnis itaque exceptur
Magni
Quisquam sit vel inventore voluptatem co