Digitaliseren klantcontact
Een moderne klantcontactstrategie betekent lagere kosten voor klantbediening én hogere klanttevredenheid.
De juiste balans vinden tussen menselijk en digitaal contact
Humanize: Welke taken moeten door mensen worden uitgevoerd om het verschil te maken in de klantrelatie? Facilitate: scaling up the human touch. Hoe kan technologie medewerkers helpen om meer impact te maken in de klantrelatie? Automate & humanize digital: Welk werk kan worden geautomatiseerd met minimaal behoud van klantbeleving om ruimte vrij te maken voor ander werk? Een moderne klantcontactstrategie betekent lagere kosten voor klantbediening én hogere klanttevredenheid. Dit vraagt om de juiste mix van high tech en high touch.
De consument van de toekomst wil geen trade off tussen superieure technologie die 24/7 beschikbaar is enerzijds en persoonlijke beleving anderzijds. De consument wil high tech én high touch
Aanpak
Laat je inspireren...
Ontdek meer of ga direct aan de slag!
Lees meer over onze visie, kom versneld tot ideeën in een challenge workshop of neem contact op om eens vrijblijvend te sparren over jouw vraagstuk…